اردیبهشت ۰۱, ۱۴۰۳

پیام آقای حسین محمدی در رابطه با توزیع کنندگان غیر مجاز

پیام آقای حسین محمدی در رابطه با توزیع کنندگان غیر مجاز

ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا، ماهی است که بیشترین عرضه آش و حلیم در سطح کشور صورت می‌گیرد. این ماه فرصت بسیار خوبی است برای سودجویانی که باعرضه آش و حلیم نامرغوب و بی‌کیفیت و البته غیربهداشتی تلاش می‌کنند نهایت سوءاستفاده از این میهمانی الهی را داشته باشند.

در بازرسی‌ها ما شاهد این هستیم افرادی از صنف‌های دیگر هم مبادرت به توزیع آش و حلیم می‌نمایند، اصنافی مانند ساندویچی‌ها، فست‌فودها، سوپرمارکت‌ها و شاید غیرقابل‌تصور باشد افرادی از صنف مشاور املاک و تعویض‌روغنی‌ها هم در حال توزیع آش و حلیم هستند.

این حرکت باعث زیر سوال رفتن همکارانی می‌گردد که دارای جواز کسب از اتحادیه کباب و حلیم و غذاهای سنتی می‌باشند. زیرا با استفاده از مواد نامرغوب و غیربهداشتی مبادرت به تهیه آش و حلیم می‌نمایند و بعد از فروش هم هیچ مسئولیتی نسبت به آن نخواهند داشت.

تمام تلاش ما در اتحادیه کباب و حلیم و غذاهای سنتی تهران بزرگ بر این است با همکاری دیگر ارگان‌ها از قبیل تعزیرات حکومتی، وزارت بهداشت، و بسیاری دیگر از سازمان‌ها مقابله با این‌چنین سودجویانی برخورد نماییم. از شما همکار عزیز هم خواهشمندیم در صورت مشاهده این‌چنین فروشندگانی بازرسان اتحادیه را مطلع نمایید.

حسین محمدی، رئیس اتحادیه کباب و حلیم و غذاهای سنتی تهران بزرگ

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید